Wil je de activiteiten inzien in de BackOffice? Dat kan! Klik hiervoor rechts bovenin naast je accountnaam op de zes bolletjes. Je komt nu op een verzamelscherm van alle apps terecht. Selecteer hier "Activiteiten".

In het "Activiteiten" scherm staan al jouw activiteiten. Hier kan je zien of een activiteit wel of niet afgerond is, voor wie het is, wie de relatie is, de titel, datum en duur van de activiteit en de acties. Wil je een actie updaten? Klik dan op het potlood onder "Acties". Wil je een activiteit afronden? Klik dan onder "Acties" op het vlag icoontje.

In hetzelfde scherm kan je ook zoeken naar bepaalde activiteiten maar je kan ook filteren op de status van de activiteit. Dit doe je door op de knop "Filteren" onder "Activiteiten" te klikken. Je krijgt dan een nieuwe balk in beeld met geavanceerde filters waar je de status kan veranderen. Je hebt de volgende opties: ja of nee is afgerond, ja en nee. Selecteer één van deze opties en klik op "Pas toe". Wil je een status resetten? Klik dan op "Resetten".

Via "Toevoegen" kan je een nieuwe activiteit maken. Je krijgt dan een nieuw scherm te zien. In dit scherm kan je een categorie aan de activiteit toevoegen en het type van de activiteit selecteren. Ook kan je een titel invoeren, een startdatum inclusief begintijd en de duur in uren en/of minuten toevoegen. Vergeet ook niet om een omschrijving toe te voegen, dit is namelijk verplicht!

Nadat je dit allemaal hebt ingevoerd, kan je ook nog aangeven aan wie de activiteit is toegewezen en wie de gerelateerde klant is. Zodra ook dit klaar is, klik je op de button "Aanmaken" om de activiteit toe te voegen.

Heeft u het antwoord gevonden?