In de Backoffice kan je de instellingen van je POS aanpassen. Ga om dit te doen naar "Instellingen", en kies "POS".

Hier zie je de algemene POS instellingen zoals naam, stad en product catalogus attributen. Deze kan je aanpassen naar jouw wensen. Om dit te bevestigen klik je op "Opslaan". Je kan vanaf hier trouwens ook een kassa verwijderen door op de knop "Verwijderen" te klikken. Wil je een nieuwe POS aanmaken? Klik dan op "Nieuwe POS".

Via "Knoppen" kan je 18 sneltoetsen instellen. Klik op één van deze knoppen om de sneltoets te wijzigen.

Zodra je op één van de sneltoetsen hebt geklikt om deze te wijzigen, komt onderstaande pop-up in beeld. Hier kan je een knop type instellen (keuze uit Product, Product (variabele prijs), Cadeaukaart, Klantenkaart en Categorie). Ook kan je een knop kleur kiezen, een product koppelen aan de betreffende knop en de tekst van de knop kiezen. Om de wijzigingen door te voeren, klik je op "Opslaan". Als dit is gedaan, zal de knop in jouw StoreKeeper kassasysteem verschijnen.

Al jouw POS incidenten worden ook genoteerd. Deze kan je vinden onder de knop "Bekijk POS incidenten" rechts boven in het scherm. Hier zie je ook het aantal incidenten. Als je op deze knop klikt, worden de huidige incidenten weergegeven. Je kan hier ook meteen zien wat de incident beschrijving is, of het is opgelost en hoe vaak dat gedaan is, hoe vaak het niet is opgelost, de laatste keer dat het incident is geweest en of het is opgelost of niet. In dit scherm zie je ook een knop met "Actie", als je hier op klikt, krijg je drie opties: Selecteer alle items, De-selecteer alle items en Markeer (aantal) incident(en) als opgelost. Door op de laatste optie te klikken kan je een incident dus als opgelost markeren. Deze verdwijnt dan uit het lijstje.



Heeft u het antwoord gevonden?