Waarschijnlijk lees je deze handleiding omdat je producten niet op je website verschijnen of op een platform waar jij jouw producten wilt verkopen.

We gaan er van aan dat je de producten reeds hebt aangemaakt in de BackOffice en dat jouw Verkoopkanaal in het linkermenu staat. Zie ook onderstaande afbeelding:

Maar hoe kan het nu dat mijn product niet over komt?

Het korte antwoord is dat deze niet gepubliceerd staat. Je kan met StoreKeeper per verkoopkanaal instellen of een product beschikbaar mag zijn.

Ik wil dat al mijn producten altijd op dit verkoopkanaal komen!

Als je wil dat alle nieuwe producten automatisch op een verkoopkanaal komen, dan kan dit via de Instellingen aangepast worden. Klik op Instellingen en daarna op Standaard verkoopkanalen.

Je komt dan in onderstaande scherm waar je dit per verkoopkanaal aan en uit zetten:

Hierna staan alle producten altijd actief op dit verkoopkanaal en worden dan ook automatisch gepubliceerd naar het gekozen verkoopkanaal.


Wat nu als ik het per product wil doen of nog te activeren producten heb?

Als je producten hebt die je per stuk actief of non-actief wilt zetten, dan kan dat door te klikken op het verkoopkanaal waar je producten wilt aanpassen en daarna te klikken op Instellingen.

Daarna klik je op de knop [Beheren] bij "Producten"

Als er geen producten zijn die actief staan, dan ziet het scherm er als volgt uit:

Door op de knop [Voeg producten toe aan ...]  kom je in het scherm waar je producten toe kan voegen. Je kan daar de producten selecteren en via [Actie] en dan [Voeg producten toe aan *****]

Heeft u het antwoord gevonden?