De StoreKeeper Back-office kent veel mogelijkheden. Om het KoopInJouwStad platform op een korte termijn te kunnen realiseren ondersteunen we de volgende mogelijkheden.

Welke onderdelen uit mijn BackOffice zijn beschikbaar op het KoopInJouwStad platform?

Voordat je begint met het lezen van dit artikel is het goed om te weten dat er in de achtergrond continu erg veel technische taken worden verwerkt om het platform te laten functioneren. Het kan dus een tijdje duren voordat je producten zichtbaar zijn op de webshop. Ditzelfde is van toepassing op het bijwerken van producten!

Op het hoofdplatform van het KoopInJouwStad initiatief waaraan jij deelneemt ondersteunen we de volgende opties. We bespreken per onderwerp wat we op dit moment ondersteunen.

Producten
Voor producten worden de volgende productonderdelen doorgezet naar het hoofdplatform.

  • Productnaam
  • Productafbeelding (let op: het verwijderen van een productafbeelding zal deze nog niet van het KoopInJouwStad platform verwijderen, nieuwe afbeeldingen toevoegen kan natuurlijk wel)
  • Korte productbeschrijving
  • Uitgebreide productbeschrijving
  • Prefix
  • SKU
  • Voorraad
  • Kortingen

Wanneer je een product dat is toegewezen aan een KoopInJouwStad platform archiveert, dan zal deze ook niet langer beschikbaar zijn op het platform.*

Productcategorieën

Let op! Om een product zichtbaar te maken op het KoopInJouwStad platform waaraan jij verbonden bent moet je de producten toewijzen aan één (of meer) van de onderstaande productcategorieën. Deze categorieën staan al in jouw BackOffice klaar. Kies je voor een andere categorie? Dan zal het product niet via het navigatiemenu benaderbaar zijn. Hij zal wel via de zoekmachine beschikbaar zijn.

  • Boeken
  • Muziek
  • Films en Games
  • Computer & Elektronica
  • Speelgoed & hobby
  • Baby & Kind
  • Mooi & Gezond
  • Kleding, Schoenen & Accessoires
  • Sport, Outdoor en Reizen
  • Kantoor & School
  • Drank
  • Wonen, Koken & Huishouden
  • Dier
  • Tuin & Klussen
  • Auto & Motor
  • Cadeaus
  • Cadeaubonnen

Bestellingen

Wanneer er op het KoopInJouwStad platform waaraan jij deelneemt een bestelling wordt gedaan waar producten van jou bijzitten, dan wordt deze bestelling doorgezet naar jouw BackOffice. Vanaf hier kun je de bestelling gaan verwerken. Informatie over deze bestelling wordt niet teruggezonden naar het KoopInJouwStad hoofdplatform waarbij jij aangesloten zit.

Facturatie

Wij maken en/of sturen de consument nooit een factuur. Indien de consument/het bedrijf een factuur wil ontvangen dienen ze contact op te nemen met jou. Vervolgens zorg jij er voor dat de klant een factuur ontvangt.

Retouren

Via het KoopInJouwStad platform worden geen retouren verwerkt. Indien de klant een product wil retourneren dan dienen ze contact op te nemen met jou als leverancier van het product. Jullie handelen vervolgens samen de retour van het product af.

Let op: wanneer je het verkoopkanaal loskoppelt van het KoopInJouwStad platform waaraan jij verbonden bent zullen alle producten hier nog zichtbaar zijn. Zorg er altijd voor dat je producten eerst van het platform loskoppelt voordat je de verbinding met het hoofdplatform verbreekt.

Heeft u het antwoord gevonden?