Veranderingen in het klantenscherm

Het tweede scherm van de StoreKeeper kassa heeft een flinke update ondergaan. Het klantenscherm is nu in twee delen opgesplitst. Vanaf nu zal je logo in de linkerbovenhoek van het scherm zichtbaar zijn. Alle details over de huidige order verschijnen tevens aan deze linkerzijde van het scherm.

De rechterzijde van het scherm kan aangepast worden vanuit de back-office (zie hiervoor artikel 2. Je kunt hier bijvoorbeeld aanbiedingen of reclame roteren middels een eigen afbeelding. Tevens kun je deze afbeeldingen nu laten rouleren zodat je klant altijd op de hoogte is van de laatste informatie welke jij wilt verstrekken.

Instellingen POS (kassa) vanuit back-office verplaatst

Waar voorheen de informatie van een POS zichtbaar was (Informatie, Locatie informatie & adres, zijn nu diverse andere opties toegevoegd voor het configureren van de POS. Zo kun je nu de betalingsinstellingen aanpassen, de POS modus selecteren en de Kassabon instellingen aanpassen. Tevens is het hier mogelijk (zoals in artikel 1 aangegeven) de klantenscherm instellingen aan te passen.

Betalingsinstellingen POS

Binnen deze instellingen kun je de gewenste betaalmethodes activeren of deactiveren voor de kassa.

Selecteren van een POS modus

Binnen deze instellingen kun je de modus selecteren.

Kassabon instellingen

Binnen deze instellingen kun je aangeven welke teksten er op de kassabon weergegeven moeten worden. Tevens kun je hier een voorbeeld bekijken van hoe de kassabon er voor jou ongeveer uit gaat zien.

Klantenscherm instellingen

Binnen deze instellingen kun je de afbeeldingen instellen voor op het tweede scherm van de kassa. Wanneer je met je muis op het blauwe informatie icoontje klikt zul je de volgende informatie vinden:

Voor het beste resultaat op het tweede scherm hanteer je deze informatie. Zo zal jouw reclame/nieuws/andere afbeeldingen perfect weergegeven worden aan jouw klant.

Veranderingen configuratiescherm StoreKeeper Kassa

Wanneer je voor het eerst een nieuwe POS gaat instellingen zul je door een configuratiescherm heen gaan. Hier zullen diverse velden aanwezig zijn (afhankelijk van het apparaat/app waarmee je de POS opent). Zorg dat je tijdens de eerste setup de gewenste apparaten selecteert. Dit zorgt voor een soepel gebruik van de StoreKeeper kassa. Is er een optie niet beschikbaar? Dan is deze niet geschikt voor het apparaat waarop je de kassa gebruikt. In de StoreKeeper kassa is elke selectie beschikbaar.

Onder de kassa instellingen kun je nu alle beschikbare apparaten selecteren. Wil je andere instellingen aanpassen aan de POS? Dan kan dit zoals omschreven binnen de nieuwe POS instellingen binnen back-office.

Een order makkelijker annuleren

Het is nu een stuk makkelijker geworden om vanuit back-office een order te annuleren. Hoe gaat dit in zijn werk?

Navigeer in back-office naar je bestellingen en selecteer de bestelling welke je wilt annuleren.

Je bekijkt nu het overzicht van de bestelling. Klik op het ‘Annuleren’ icoontje onder het bestelnummer.

Je zult gevraagd worden of je er zeker van bent of je de bestelling wilt annuleren. Controleer of dit is wat je echt wilt doen en bevestig je keuze.

De bestelling zal nu al geannuleerd weergegeven worden. Je kunt in iedere stap van de workflow de bestelling annuleren of crediteren.

Ga je (een deel) crediteren, dan zullen deze gegevens acties automatisch binnen de notities van de bestelling zichtbaar zijn. Tevens staat er bij wanneer dit heeft plaatsgevonden en door wie de actie is ondernomen.

Heeft u het antwoord gevonden?