Artikelen over: Backoffice

Hoe annuleer ik een bestelling

Hoe annuleer ik een bestelling in de Backoffice?


In dit artikel leggen we je uit hoe je een bestelling kunt annuleren in de Backoffice.

Bestelling annuleren in de Backoffice


Wanneer je een bestelling wilt annuleren navigeer je eerst naar de bestelling die je wilt annuleren.
Klik vervolgens het bestelnummer aan om de bestelling te openen.
Klik vervolgens op annuleren.
Selecteer vervolgens de te annuleren verzendingen en eventuele extra's zoals verzendkosten. Klik vervolgens op [Crediteren] om de bestelling (deels) te annuleren.
Vervolgens moet je de creditering nog verwerken door de creditering daadwerkelijk te restitueren. Klik hiervoor op [Crediteren].
Kies op welke manier je de restitutie wilt verwerken of hebt verwerkt. En klik op Ok om de restitutie betaling op te slaan.

Meer uitleg nodig over Bestellingen in de Backoffice zie dan ook:
Bestellingen in de Backoffice
Een nieuwe bestelling aanmaken in de Backoffice
Een bestelling verwerken in de Backoffice

Bijgewerkt op: 01/09/2022

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!