Gegevens ontvangen
Wanneer je klant bent geworden bij StoreKeeper maken wij voor jou een BackOffice omgeving aan. De gegevens die je hebt ontvangen kun je gebruiken voor het inloggen in jouw persoonlijke BackOffice omgeving.
Je kunt de BackOffice benaderen via de volgende url: https://JOUWBEDRIJF.storekeepercloud.com (hierbij is JOUWBEDRIJF de naam van jouw onderneming, de exacte link heb je ook van ons ontvangen)
TIP: Gebruik altijd de Google Chrome browser voor de beste BackOffice ervaring.
Inloggen in de BackOffice
Wanneer je naar de pagina van jouw persoonlijke BackOffice bent genavigeerd (voorbeeld: https://JOUWBEDRIJF.storekeepercloud.com) dan zul je het volgende inlogscherm waarnemen.

Figuur 1: Het StoreKeeper BackOffice inlogscherm
Door hier de velden E-mailadres en Wachtwoord in te vullen en vervolgens op Inloggen te klikken zul je toegang krijgen tot jouw BackOffice.
Geen toegang tot de BackOffice
Heb je geen toegang tot jouw BackOffice? Dit kan meerdere oorzaken hebben:
Je bent nog geen klant van StoreKeeper
Je gebruikt een onjuiste BackOffice url
Je e-mailadres is onjuist
Je wachtwoord is onjuist
Je hebt geen goede internetverbinding
Je gebruikt een niet ondersteunde internetbrowser
Je bent nog geen klant van StoreKeeper
Heb je nog geen toegang tot de StoreKeeper BackOffice omdat je nog geen klant bent? Neem dan contact met ons op.
Je gebruikt een onjuiste BackOffice url
Weet je zeker dat je de juiste BackOffice url gebruikt? Controleer het adres in de adresbalk van de browser nogmaals en corrigeer deze indien je waarneemt dat hij onjuist is.
Je e-mailadres is onjuist
Weet je zeker dat je het juiste e-mailadres hebt gebruikt voor je inlogpoging? Controleer nogmaals het e-mailadres en probeer nogmaals in te loggen. Wanneer je nog geen toegang krijgt dan is waarschijnlijk je ingevulde wachtwoord niet correct.
Je wachtwoord is onjuist
Controleer of je wachtwoord correct is en vul deze nogmaals in voor de zekerheid. Ben je je wachtwoord vergeten? Dan kun je een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op Wachtwoord vergeten? Je kunt vervolgens een nieuw wachtwoord opvragen waarmee je weer kunt inloggen op jouw BackOffice. Dit wachtwoord zal worden verzonden naar het e-mailadres behorende bij je BackOffice profiel.
Je hebt geen goede internetverbinding
Heb je wel een actieve (en stabiele) internetverbinding? Je kunt dit controleren door naast de BackOffice een andere website te bezoeken. Je kunt bijvoorbeeld proberen een video op YouTube te bekijken, als dit niet goed werkt dan is je internetverbinding waarschijnlijk niet actief of stabiel.
Heb je helemaal geen internetverbinding? Neem dan contact op met je internetprovider om samen te bekijken of jullie dit probleem kunnen verhelpen.
Je gebruikt een niet ondersteunde internetbrowser
Gebruik je een verouderde of niet ondersteunde internetbrowser? Het kan dan zo zijn dat de StoreKeeper BackOffice niet optimaal functioneert. Wij raden altijd aan om de Google Chrome browser te gebruiken.
Er staan oude bestanden in je cache
Heb je alle stappen zoals hierboven omschreven doorlopen en heb je nog steeds geen toegang? Probeer dan eens om de cache van je Google Chrome browser leeg te maken. Probeer hierna nogmaals in te loggen. Hoe je de cache van je browser leegmaakt kun je hier lezen.
Wanneer je klant bent geworden bij StoreKeeper maken wij voor jou een BackOffice omgeving aan. De gegevens die je hebt ontvangen kun je gebruiken voor het inloggen in jouw persoonlijke BackOffice omgeving.
Je kunt de BackOffice benaderen via de volgende url: https://JOUWBEDRIJF.storekeepercloud.com (hierbij is JOUWBEDRIJF de naam van jouw onderneming, de exacte link heb je ook van ons ontvangen)
TIP: Gebruik altijd de Google Chrome browser voor de beste BackOffice ervaring.
Inloggen in de BackOffice
Wanneer je naar de pagina van jouw persoonlijke BackOffice bent genavigeerd (voorbeeld: https://JOUWBEDRIJF.storekeepercloud.com) dan zul je het volgende inlogscherm waarnemen.

Figuur 1: Het StoreKeeper BackOffice inlogscherm
Door hier de velden E-mailadres en Wachtwoord in te vullen en vervolgens op Inloggen te klikken zul je toegang krijgen tot jouw BackOffice.
Geen toegang tot de BackOffice
Heb je geen toegang tot jouw BackOffice? Dit kan meerdere oorzaken hebben:
Je bent nog geen klant van StoreKeeper
Je gebruikt een onjuiste BackOffice url
Je e-mailadres is onjuist
Je wachtwoord is onjuist
Je hebt geen goede internetverbinding
Je gebruikt een niet ondersteunde internetbrowser
Je bent nog geen klant van StoreKeeper
Heb je nog geen toegang tot de StoreKeeper BackOffice omdat je nog geen klant bent? Neem dan contact met ons op.
Je gebruikt een onjuiste BackOffice url
Weet je zeker dat je de juiste BackOffice url gebruikt? Controleer het adres in de adresbalk van de browser nogmaals en corrigeer deze indien je waarneemt dat hij onjuist is.
Je e-mailadres is onjuist
Weet je zeker dat je het juiste e-mailadres hebt gebruikt voor je inlogpoging? Controleer nogmaals het e-mailadres en probeer nogmaals in te loggen. Wanneer je nog geen toegang krijgt dan is waarschijnlijk je ingevulde wachtwoord niet correct.
Je wachtwoord is onjuist
Controleer of je wachtwoord correct is en vul deze nogmaals in voor de zekerheid. Ben je je wachtwoord vergeten? Dan kun je een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op Wachtwoord vergeten? Je kunt vervolgens een nieuw wachtwoord opvragen waarmee je weer kunt inloggen op jouw BackOffice. Dit wachtwoord zal worden verzonden naar het e-mailadres behorende bij je BackOffice profiel.
Je hebt geen goede internetverbinding
Heb je wel een actieve (en stabiele) internetverbinding? Je kunt dit controleren door naast de BackOffice een andere website te bezoeken. Je kunt bijvoorbeeld proberen een video op YouTube te bekijken, als dit niet goed werkt dan is je internetverbinding waarschijnlijk niet actief of stabiel.
Heb je helemaal geen internetverbinding? Neem dan contact op met je internetprovider om samen te bekijken of jullie dit probleem kunnen verhelpen.
Je gebruikt een niet ondersteunde internetbrowser
Gebruik je een verouderde of niet ondersteunde internetbrowser? Het kan dan zo zijn dat de StoreKeeper BackOffice niet optimaal functioneert. Wij raden altijd aan om de Google Chrome browser te gebruiken.
Er staan oude bestanden in je cache
Heb je alle stappen zoals hierboven omschreven doorlopen en heb je nog steeds geen toegang? Probeer dan eens om de cache van je Google Chrome browser leeg te maken. Probeer hierna nogmaals in te loggen. Hoe je de cache van je browser leegmaakt kun je hier lezen.
Bijgewerkt op: 12 / 08 / 2022