Betalingen retourneren op de POS

Om een betaling te retourneren op de POS, dienen de volgende stappen gevolgd te worden.
Let op! Aan de kassa ondersteunen wij alleen contante retourbetalingen.

Ga in het linker menu naar de 2 pijlen Dit zal het kassabonnen overzicht tonen.
In dit overzicht kan de punten gevonden worden.
(1) Kassabon gescand worden
(2) Gezocht worden op datum
(3) Gezocht worden op product
(4) Gezocht worden op bedrag



Als de juiste kassabon gevonden is kan er op de bestelling geklikt worden, dit zal de digitale kassabon openen.
Om een product retour aan te slaan dient de waarde onder [Aantal retour] worden aangepast (1). Klik vervolgens op [toevoegen aan bestelling] (2), dit zal een negatief product toevoegen aan de order.



Als je de aantallen onder het kopje [retour] hebt aangepast en op [Toevoegen aan bestelling] hebt gedrukt komt er een scherm met de vraag of "Als u een teruggave maakt, worden de huidige producten in uw bestelling verwijderd". Druk hier bij op [Bevestigen].
Bij het afrekenen van de order zal het geretourneerde bedrag verrekend worden met de rest van de bestelling.
Was dit artikel nuttig?
Annuleer
Dankuwel!